Τηλέφωνο: +30.2310867230    E-mail: info @multihosting.gr

Δεν βλέπω τη σελίδα μου. Η ip μου μπλοκαρίστηκε από το Firewall του Webserver

Published in Web Hosting
Rate this item
(3 votes)
Web Hosting Web Hosting
Το firewall κατά τη λειτουργία του (φιλτράρισμα) λαμβάνει υπόψη του ένα σύνολο από κανόνες (κριτήρια) και με βάση αυτούς τους κανόνες επιτρέπει ή απορρίπτει την κυκλοφορία (διακίνηση) των δεδομένων ανάμεσα στα δύο δίκτυα υπολογιστών.

Ο αποκλεισμός μιας ip από το firewall ενός σέρβερ, συμβαίνει για προστασία του λογαριασμού σας, από κακόβουλη χρήση.

Oι λόγοι για τους οποίους, στους περισσότερους Hosting Providers, μπορεί να συμβεί ο αποκλεισμός μιας ip, είναι οι παρακάτω. Λάβετε ακόμη υπόψιν πως το μπλοκάρισμα, συνήθως προκύπτει μετά από 3 ή 5 λανθασμένες προσπάθειες. Τότε, το Firewall λαμβάνει την προσπάθεια σας ως επίθεση και μπλοκάρει την IP σας.

  • Eισαγωγή λανθασμένου κωδικού για Cpanel
  • Εισαγωγή λανθασμένου κωδικού στο Email σας (πολύ συνηθισμένο  σφάλμα, ειδικά σε συσκευές κινητών τηλεφώνων)!
  • Εισαγωγή λανθασμένου κωδικού για Ftp πρόσβαση
  • Eντοπισμός "περιέργου" κώδικα η URL από το mod_security το οποίο αποτελεί ένα πρόσθετο λογισμικό ασφαλείας, στους Web Servers. Το module αυτό ελέγχει τα requests που κάνετε στον Server και αν κάποιο από αυτά περιέχει εντολές η κώδικα επικίνδυνο για την ασφάλεια του Server, ενδέχεται να δώσει κατά το άνοιγμα της σελίδας σας, σφάλμα - error 406. Συνήθως, μετά από 3 ή 5 συνεχόμενες προσπάθειες να περάσετε το συγκεκριμένο request σας μπλοκάρει την IP. 

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, τo σύστημα σε θεωρεί πως κάποιος προσπαθεί να υποκλέψει τους κωδικούς σας και έτσι του μπλοκάρει την ip.

Εάν αντιμετωπίσετε ένα παρόμοιο πρόβλημα, χρειάζεται να κάνετε τα παρακάτω βήματα.

1. Να ελέγξτε από μια εξωτερική πηγή, όπως αυτή που παραθέτουμε παρακάτω, εάν η ΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ σας αφορά δυσλειτουργία/downtime του server ή αν η ΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ είναι μόνο τοπικά, στην ip σας. Μεταβείτε στην παρακάτω διεύθυνση και πληκτρολογήστε το domain που προσπαθείτε να προσπελάσετε: 

http://www.downforeveryoneorjustme.com/ 

Στη διεύθυνση αυτή, γίνεται έλεγχος (PING) από διάφορα μέρη του κόσμου οπότε το αποτέλεσμα που θα σας δώσει, είναι ασφαλές.

2. Εάν το αποτέλεσμα είναι πως η σελίδα σας είναι ενεργή και το πρόβλημα είναι τοπικό -δικό σας, επικοινωνήστε με τον πάροχο φιλοξενίας, ώστε να ξεμπλοκάρει την ip σας από το Firewall του Server.

3. Εναλλακτικά στο παραπάνω, κάντε επανεκκίνηση στο ρούτερ σας, ώστε να λάβετε διαφορετική ip από τον internet provider σας .ΠΡΟΣΟΧΗ: Το βήμα αυτό, δεν θα λειτουργήσει εάν έχετε στατική ip.

Τι μπορείτε να κάνετε εάν είστε πελάτης στη MultiHosting

1. Να ελέγξτε από μια εξωτερική πηγή, όπως αυτή που παραθέτουμε παρακάτω, εάν η ΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ σας αφορά δυσλειτουργία/downtime του server ή αν η ΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ είναι μόνο τοπικά, στην ip σας. Μεταβείτε στην παρακάτω διεύθυνση και πληκτρολογήστε το domain που προσπαθείτε να προσπελάσετε: http://www.downforeveryoneorjustme.com/ 

2. Στη MultiHosting, στην περιοχή πελατών/συνεργατών, παρέχουμε μια σελίδα ελέγχου των Servers. Εκεί, μπορείτε να εντοπίσετε τον Server σας και να δείτε αν οι ενδείξεις είναι πράσινες ή κόκκινες. Εάν οι ενδείξεις είναι πράσινες, σημαίνει ότι ο Server λειτουργεί φυσιολογικά και το πρόβλημα είναι τοπικό - δικό σας. SERVER MONITORING

Εάν οι ενδείξεις είναι κόκκινες, τότε θα χρειαστεί να μεταβείτε στην αμέσως επόμενη ενότητα με τίτλο: ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΚΤΥΟΥ.  
Εκεί, θα ελέγξτε για τυχόν ανακοινώσεις από το τεχνικό μας τμήμα για προγραμματισμένες ή έκτακτες εργασίες, στον συγκεκριμένο σέρβερ που φιλοξενείται η σελίδα σας.

server monitoring

 

Εάν από τον παραπάνω έλεγχο, προκύπτει ότι το πρόβλημα είναι μόνο τοπικό, στη δική σας σύνδεση (άρα πρόκειται για αποκλεισμό της ip σας από το firewall του σέρβερ), τότε οι λύσεις είναι οι εξής:

1. Κάνετε επανεκκίνηση στο ρούτερ σας ώστε να λάβετε νέα ip

ή

2. Ανοίξτε Ticket προς το τεχνικό μας τμήμα ώστε να ξεμπλοκάρουμε την ip σας από το firewall.

ή 

3. Στη MultiHosting, έχουμε εισάγει μια λειτουργικότητα, όπου μπορείτε χωρίς τη μεσολάβηση του τεχνικού μας τμήματος, με εύκολο τρόπο, να ξεμπλοκάρετε την ip σας.

  • Μεταβείτε στην περιοχή του λογαριασμού σας, στην ενότητα "ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥ".
  • Επιλέξτε ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ στο πεδίο δίπλα από το επιθυμητό domain.
  • Κάντε click στο Εικονίδιο : UNBAN MY IP. 

Σημείωση: Την ip σας, εάν δεν τη γνωρίζετε, μπορείτε να τη δείτε μεταβαίνοντας στη διεύθυνση: WHATISMYIP

unbanip

Τελικό σχόλιο

Σε κάθε περίπτωση, μια επικοινωνία με τον πάροχο Web Hosting θα σας βοηθήσει να μάθετε τον ακριβή λόγο του αποκλεισμού σας, ώστε να κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες για να μην ξανά αντιμετωπίσετε παρόμοιο πρόβλημα! Για παράδειγμα, αν το αίτιο ήταν 5 συνεχόμενες λαναθσμένες προσπάθειες σύνδεσης στο email σας, μέσω του κινητού σας, ο πάροχος σας θα σας ενημερώσει σχετικά, ώστε να διορθώσετε τις ρυθμίσεις σας και να αποφύγετε μελλοντικό νέο μπλοκάρισμα!

Καλή επιτυχία!

Read 211 times

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Ρωτήστε μας!